joi, 18 decembrie 2014

Alexandru, bebelusul cuminte si jucaus

                                           La joaca

      Pentru mine intreaga zi este o petrecere.

      Ma trezesc dimineata vioi, imi pune tati o pernuta sub cap, imi da drumul la muzica pentru copiii, cascam si ne jucam cu manutele. Aceasta activitate dureaza vreo 10 minute.

      Urmeaza sa imi faca tati lapticul si apoi ma hraneste pana cand simt ca am facut plinul.



      De aici incepe partea frumoasa a zilei : joaca



     Sunt un pui de om, cum sa nu imi placa???

      Dupa ce obosesc bine, vine Mosul Ene pe la mine si trag un pui de somn, ori in brate ori in patutul meu. Intr-un fel imi este indiferent, dar... prefer in brate.

     Cand ma trezesc o iau de la capat. 

     Inafara de joaca am si eu momentele mele cand sunt cumintel :



 Sau cand vreau sa ii arat lui tati ca pot sa merg . Voi fi un sportiv de performanta : 


     Din cand in cand plecam la plimbare. Cand aud asa ceva, eu sunt pregatit de plecare :


     Ca sa fie ziua intreaga seara vine si mami de la munca. Urmeaza o noua repriza de joaca, bucuria mea.

      Va astept si data viitoare sa va mai spun cate ceva despre mine.
           
                             PUP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu