sâmbătă, 20 decembrie 2014

Am implinit 4 luni

                                     Implinesc 4 luni 

     Cel mai mic, cel mai mare dar si cel mai important membru a familiei a implinit pe data de 16 decembrie 2014 frumoasa varsta de 4 luni. De fapt intelegeti ca frumusetea sunt eu : Alexandru  

      In aceasta zi cuvantul de ordine a fost : joaca , ceva de genul : 



La aceasta frumoasa varsta vreau sa ma ridic, nu mai am rabdare sa stau intins pe pat, simt ca pot mai mult, stiu ca pot mai mult, vreau sa explorez si vreau sa stiu tot ce se intampla. Unde se misca ceva, eu ma uit, unde se aude ceva, eu intorc capul si vreau sa aud.




     De ridicat binenteles ca nu pot singur si mai am nevoie si de o mana de ajutor, dar ma incordez, ma straduiesc iar daca e nevoie fac un pic de galagie ca sa fiu ajutat.



Sunt o persoana care creste vazand cu ochii, un baiat mare. Tati trebuie sa fie din ce in ce mai atent cu mine pentru ca in orice secunda eu ma pot ridica, ma pot rostogoli sau ma pot lovi. Fara sa va suparati dar in curand am sa plec dupa fete...


      La varsta mea obtin destul de usor ceea ce imi doresc. Stiu ca parintii mei au mai mereu ultimul cuvant, spun ceva de genul : "Da Alexut, tu ai dreptate, asa facem" , dar sa nu uitam, cine este cel mai mare ???

       Vizitati-ma mai des, mie imi plac oamenii.

       Stim cu totii cine v-a fi in centrul atentiei. 

                           Cu bineeee  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu