vineri, 19 decembrie 2014

Cei dragi mie

                                            Dragii mei

      In aceasta pagina a vietii mele nu pot sa vorbesc decat despre persoanele cele mai indragite si iubite din viata mea : parintii mei 


      Acum nu stiu ce fac : uneori sunt un scump, uneori plang, uneori imi este foame ...si cer, alteori zambesc sau rad, uneori sunt un pic obraznicut... in fine sunt un copil cum consider ca toti ar trebui sa fie.... asa la cateva luni. Un lucru e cert : asa cum parintii ma iubesc si eu am acelasi sentiment pentru ei.

     Pe langa persoane indragite mai exista si un animalut, un caine care se numeste : Athos , o frumusete de catel cu urechile mari, jucaus si alintat : 


     Tata are grija de mine iar mami merge la munca, face unghii :


      Eu cat stau acasa ma port ca un ingeras .... ce imi place acest cuvant.


     Acum cateva zile a nins. M-a luat tati in brate si m-a adus la geam. Am vazut numai alb, oare ce se intampla afara ??? M-am uitat curios si nu am inteles mai nimic.

      Cand a venit mami de la munca am avut parte de o alta surpriza.
Parintii mei draguti mi-au facut un om de zapada in casa. Odata ce sunt prea mic pentru a iesi afara ca sa fac un om de zapada, m-am multumit cu cel din casa.


      Oricum, nu am ramas numai cu atat. La cateva zile dupa omul de zapada din casa, am fost scos la plimbare unde am vazut luminitele de Craciun : bradul impodobit din centrul orasului cu multi pitici de jur-imprejur si cu multe luminite. Mi-a placut.


       Este prima mea iarna, o iarna speciala.

                            Va pup pa pa        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu