vineri, 12 decembrie 2014

Nasterea

                                                            Cum am venit eu pe lume 


        Pe 7 august 2014 mami merge la control. Sunt bine, dar mami urmeaza sa se interneze pe 18 august pentru o zi  pentru analize.

      Vineri 15 august 2014 :
      Mami si tati fac cumparaturi pentru spital : o cremuta, un pampers...etc

      Seara ne intalnim cu doamna doctor in magazin. O "cearta" pe mami, trebuie sa stea mai mult acasa.
      Mie imi place cu mami la munca. Facem bani, iupiiii !!

      Sambata 16 august 2014 : 
     Mami se trezeste sa se duca la baie : Puf...Puf... 
(Am uitat sa va spun : tati este Nicu adica "Puf" , mami este Petronela adica "Pufu" , pana cand am aflat ca sunt baiat nu s-a stiut, voi fi o "pufarina" sau un "pufulet" .)

      Mama : Mi s-a rupt apa !

      Oare ce inseamna asta ?????
      Este ora 05.45

      Se pregatesc sa mearga la spital. Si-au facut curaj si au sunat-o pe doamna doctor, isi dau intalnire la spital.

      Dar nu inteleg, ce inseamna ca s-a rupt apa??? 
      Aaaaaaaaa .... Am inteles .
      MA NASC , VIN PE LUME
      Oare nu este prea devreme ????

      La 07.55 mami este anesteziata

      La 08.03 Plang pentru prima oara....
      
                 Uraaaaaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu