sâmbătă, 20 decembrie 2014

Patutul meu

                                          Patutul meu

       In patutul meu sunt stapan.

       In acest mic locsor al meu, dorm, casc, ma intind, ascult muzica, dau din maini si picioare, ma joc sau chiar plang atunci cand este nevoie.

      Aici ganguresc, incerc si eu sa spun acolo ceva. Ce este cel mai important e ca cineva ma asculta si vorbeste cu mine, mie imi place.


      Cea mai mare parte a timpului mi-l petrec cu tati. Un barbatel sta cu alt barbat, stiu ca ne potrivim. 


Deocamdata sunt un barbatel, dar cand am sa fiu mare am sa ma fac un barbat aratos, frumos si inteligent, nu degeaba sunt imbracat aici in Super Man (ar suna mai bine Super Baby)


     Cand ma trezesc si termin de cascat sunt un om fericit, o persoana vioaie si zambitoare. Eu nu am cum sa visez urat ;) .


     Cam asa fac eu cand imi este fomita. Doctorul mi-a recomandat din cand in cand sa mai fac si galagie, se pare ca in acest fel o sa vorbesc mai repede si mai bine.


Pe data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu