duminică, 14 decembrie 2014

Prietenii mei

                            Alba ca Zapada si cei 7 Pitici 

      Eu pitic, ei pitici, nu e asa ca ne potrivim ?

      Mamica mea vine intr-o seara acasa cu 7 stickere a celor 7 Pitici, un sticker cu Alba ca Zapada, un sticker cu Tom si Jerry, un sticker cu Pinocchio si 2 stickere cu Tweety. La prima vedere nu am stiut ce v-a urma.

      Tati le-a lipit pe pereti.

      A 2-a zi, tati mi-a facut cunostinta cu cei 7 pitici, ei sunt : Mutulica, Bucurosul, Inteleptul, Morocanosul, Rusinosul, Somnorosul si Hap-Ciu. 

       Preferatul meu, cu care vorbesc eu de cele mai multe ori si la care rad eu este Mutulica. Probabil m-a atras pentru ca este cel mai tanar si are cele mai mari urechi. Aici ma uit la toti dar in special la Mutulica :



      De multe ori dupa ce ma trezesc dimineata tati ma pune cu fata la pitici. E o placere, asa incepe la mine o zi buna, revad piticii cu placere : 



      Daca sunt mofturos, tati stie sa ma relaxeze : 


        Oare cand am sa ma fac mare o sa uit de pitici ?


      Sa nu credeti ca nu imi plac fetele, sunt prieten si cu Alba ca Zapada, priviti :


      Sper ca v-a placut de prietenii mei.
                    Va puuuup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu