sâmbătă, 13 decembrie 2014

Sunt increstinat

                                                Botezul

        A avut loc pe data de 20 septembrie 2014.

        Cu 3 zile inainte de botez a fost ziua de nastere a lui tati  iar dupa 2 zile de la botezul meu a fost ziua in care parintii mei au serbat 2 ani de la nunta. A fost o saptamana foarte importanta pentru familia mea.

        Botezul a avut loc la Biserica Sf. Andrei, o biserica neterminata, in constructie inca dar in care m-am simtit confortabil si care v-a ramane in amintirea mea si a tuturor celor care au luat parte la botezul meu. Ca sa nu mai zic, ca parintele mi-a facut un botez si a tinut o cuvantare ca unui adevarat conducator.

        Dati-mi voie sa va prezint pe nanutii mei si in acelasi rand pe nasii de cununie a parintilor mei .


La nanuta in brate am dus-o minunat  ;)

      Acesta sunt eu : un frumusel, un alintat, un ingeras, un prunc .... un copilas cum orice parinti isi doresc. 


Sunt un frumusel



      Imi pare rau ca nu sunt mai darnic cu laudele .
      Asa sunt eu acum.








La soare te puteai uita...dar la mine BA

         Aici parintele ma miruieste, liniste.



         Iar aici ma baga in cristelnita. Am uitat sa plang, sunt doar un pic nedumerit de ceea ce mi se intampla. 




        Dupa ce m-a imbracat nana mea, am devenit un mic printisor.

Sarut mana Nana.
Sarut mana Nanu.
Acum sunt crestin.
Va voi fi recunoscator toata viata.




                                        Petrecerea

         Aaaaa , da , parintii au dat o mica petrecere.
         Doar un singur baiat au si doar odata este botezat. ;)

         Aici eu iau pauza pentru laptic. De fapt eu fac mai multe treburi deodata : mananc, dorm si sunt cuminte.



Aici ma puteti vedea. Ia spune-ti, cine este la conducere ????


Tati, tatiii sa stii ca acela este tortul meu, sa imi pastrati si mie ...


                                      Sfarsit
       De fapt eu va pup .... sau mai bine ma pupati voi.
                                Pa pa paaaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu