joi, 18 decembrie 2014

Ziua Nationala

                                    Bebelusul si 1 Decembrie

      Sunt ROMAN, asa ca ziua de 1 Decembrie are o semnificatie aparte pentu mine. Eu sunt mic si nu am cunostinte de istorie, nu stiu ce lupte au avut loc pentru castigarea independentei, dar m-am nascut roman si am sa ma port ca atare.




     Sa sa arat cum se imbraca si cum se comporta un adevarat roman :


 mai exact un pui de romanas :





     Tricolorul mi-a fost infasurat in jurul taliei ca sa ma intelegeti ca suntem de nedespartiti, cel putin azi : 


     Am fost imbracat de dimineata si pregatit sa merg la parada Am avut o costumatie aparte in acea zi.



     Dupa aceasta lunga sedinta foto am adormit...







     Imi pare rau, dar nu am putut sa stau toata ziua treaz...

          SA FITI MANDRI CA SUNTETI ROMANI !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu