sâmbătă, 13 decembrie 2014

Alexandru la 3 luni

                                        Sunt EU

        M-am apropiat de 3 luni.

        Sunt din ce in ce mai istet si stiu ce vreau : vreau laptic cand imi este fomita, vreau sa fiu schimbat cand sunt ud, vreau sa fiu tinut in brate cand...daca se poate tot timpul,  zambesc si rad cand vreau eu, stiu cine este mami si cine este tati, stiu ca dupa ce vine cineva la mine in vizita si imi spune "pa pa" sa nu imi para prea bine.

        Imi place la plimbare dar mai mult imi place plimbarea cu masina.

        Sunt energic si nimeni nu tine pasul cu mine.

        Sunt cine vreau eu sa fiu. Un omulet liber, democrat si cu personalitate.

Hai sa va arat cum arat cand :

Plang :


Cand ma plimba tata cu avionul :

Cand dau din picioare : 


Cand am multa energie : 

Vizionatile cu placere si promit ca am sa fiu mai cuminte la filmari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu