duminică, 14 decembrie 2014

Alexandru la masaj si la baita

                                                                Placerile mele

      Chiar daca sunt mic, imi place enorm sa fie cineva langa mine, sa vorbeasca cu mine, sa il apuc de un degetel, sa zambesc, sa rad, sa fiu luat in brate sa ne jucam....

      Oare nu am uitat nimic ???
      Daaaa....igiena mea.
      Cum am putut sa uit ???

      O sa va arat in curand ce baietel cuminte sunt eu la baita si la masaj. Mami mi-a citit ca masajul o sa imi tonifieze musculatura iar baita o sa ma relaxeze inaintea somnului de noapte.

       Asa ma prezint eu la baita :


         Asa stau la masaj pe spate : 

    Si asa stau la masaj pe burtica :

      Sunt cumintel, ascult de mamica si taticu.

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu