sâmbătă, 13 decembrie 2014

Numele meu

                        Dar sa vorbim si de numele meu

           Grea alegere pentru parinti. Parca toate numele frumoase au fost luate.

     Variante : 

  • GABRIEL  - nu se poate, asa se numeste varul meu;
  • STEFAN     - nu se poate, asa se numeste celalalt var;
  • IONUT        - nici asta nu este pentru mine. Nu voi fi copil o                           viata intreaga, iar ION nu ii place mamei. Iar                               acesta este numele nepotului meu.
                          NU MERGE 
      Tati  vine cu o propunere : 

                ALEXANDRU

      Suna bine ! 
      Dar ce inseamna oare ???

          "Conducator de osti"

      DA ! Mami vrea un conducator. Si acesta mi-a ramas numele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu